Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 5 Februari 2011

Apa itu KAWAN??

Hr ni bgun2 je trus bsuh bju dan trlupe tok sidai bju kt ampai..(bleh lak lpe)....sbbnyer nk brsiap2 ekot mak p knduri n uma kawin...3rmh hr ni p...sy bangga jd ank mak sbb hr ni sy di mnje kn.sy dn adik y kcik je ekot.y ln dok umah...hahaha...tp ht xsng p knduri n uma kawin...sgt sedih OKEY!!mcm2 d pk kn....smua nyer....KAWAN....aisshhh..knp la kwn sdri bleh brubah..Kit engt hny CINTA shj y leh brubah....

KluKAPEL TU XSMESTINYER IA TOK SLAME@ NYER KN...sbb kmgkinan klu jodo xpnjg..Dr KAPEL LEH JD MUSUH...sbbnyer jdoh tu hny TUHAN y tntukn.....(mne y mcm tu lh)


Prinsip hdup Kit "KAWAN TU KITE LEH KAWAN SMPAI BILE2 n SMPAI MATI..bg Kit KAWAN NI XKAN ADA ISTILAH MUSUH "(kcuali y jnis kawn mkn kwn)"...ap prasaan korg kn ble kwn y kte dh aggp mcm adk bradik pstu last ht dia brubh dn aggp kte ni mcm org jauh....
~"ak merasakan y KAU MMG DH JAUH.....ye ak prasan dlm msa sthun ni...kburukn smua ak..kbaikn smua dia..(myb ko xprasan.tp ak dh prasan bnda,ak xleh buang sgala ksdihan dlm hdup aku..aku akn egt smpai bila2)..ak mmg kcik ht..biarlh ko nk kta ak ni mcm bdk2 k..sbbnyer ak SYG ko...ko lh SHBT AKU smpai mti........wlupn skrg kte dh xsrapat cm dlu...tu smua hak ko...dn ko lbih rpat dgn DIA..ap y pasti ak mmg SEDIH...ko gn y len2 pnh tpu ak....ak pnh tny kmne korg p..tp....korg jwb ln dr ap y korg wat..k ak xksh.wt ap korg nk tpu????siap korg kta jgn bthu ak..coz tkot ak kcik ht...skrg ni ak lg KECIK HATi..tp hdup ak ni ak pling BENCI org TIPU....ak thu ak ni byk kbrukn...dn ak juga byk sushkn ko...sbb aku slalu sushkn ko lh aku aggp ko ni dh mcm adik brdik ak.....ak akn cbe undur dri....~


~ MAAFkan aku klu ap y ak taip ni akn wat ko mrh...tp ni blogged ak n ak leh wat sesuke ht aku(huhuhuhu)...ak akn ltk nma ko sbgai kwn pling trbaik pd aku....~
~ myb bnda ni kecik..tp ak ad dgr cter blkg..hurm ~
~ TERIMA KASIH SEBAB KO SUDI MENJADI KAWAN AK SEHINGGAN SEKARANG WLAUPUN ~
.
~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails