Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 6 Julai 2011

AkU n mErekA..

kadang2 bertiga...kadang2 brdua....bile bosan mcm ni la kite owg...tp aku jrg kuar gn dorang skrg sbb bz sikit....bile dgn mereka rasa tenang..happy je..sgala suke duka sntiasa brkongsi...kdg2 dh mcm kapel..hahahaha tp xla songsang....cume skrg makin rapat...ni hr trakhir kami uar brtiga sbelum slh seorg pergi KL..dia akn mulakn krja dia...cograte yunk...aku akn doakn y trbaik tok ko di sana....     




Harap prshabatn ni smpai bile n xkn renggang...yela mne thu sowg ksna sowg kesini lma2 smua nyer trbtas....tp pape pn aku akn jga prshbtn kite ni k.......Wani aku doa kn ko sntiasa di murahkn rezeki....engat aku syg ko mcm adik bradik aku sndiri........dan kakak tinggal lah kite brdua di sini...sedih nyer bile seorang kawn dh xkn dpt sma2 cm biasa....xpe kak t kite p KL kite kje kn duet dia...wawawa...

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails