Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 30 Ogos 2011

1st raya...

Sajian di hari raya pertama........hehehehe...

terus tegasa nak isikn blog ni dgn gmbr di hr raya prtama.......rasanyer aku ni sush nk update pic aku 1faily kn....hr ni aku teringin nk ltak pic kluarga aku....




Satu family.....tema sptutnyer hijau turquoise..tp mak ayah n adik aku sorg tu mls dh nk mncari...men bli jerk hijau daun tu.....xpe la asalkn hijua.........ni gambar di ambil selepas keadaan aku stabil(sihat)....pagi2 raya perut aku wat hal balek...sakit nyer xterkata hanya tuhan sje y tahu penderitaan aku stiap hr...bile perut dh mula baik terus mekap2 muka ni tok amek pic......


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails