Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Ahad, 6 Jun 2010

N3 KASAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenapa lah manusia ni xleh tengok kite senang n bahagia??????
knp lah manusia ni xsah lau xmnganggu hid0p org??????
Hurm tencen tol hidup cm ni......

Aku xpnh kacau hidup ko usik ko k,sentuh ko,citer psl ko pn aku xpnh....
so ko xpyh r nk ktuk2 aku..........

Aku ngadu gn s0meone..tp dia mrh aku balek....cam bangang jek....ble ko sdih ko sush pndai ko cri aku..
tp ble ko sng hdup ko happy, aku lak sush n dlm ksdihn...ko mrh2 aku..ko elak2 dr aku...

xpe lps ni aku akn biar ko plak sush....ko cri aku, aku akn wat xthu...biar ko gse ap y aku pnah gase....
Tencen beb....da r sdih......tmbh lg si s0meone tu wat aku cm ni..lg r tmbh sdih..
egt sush sng leh r bkongsi...tp rpenye sdri2....cam BANGANG......

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails