Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 16 Jun 2012

Sentuhan Kata

Tidak semua yang kita impikan akan kita dapat. . .mengharap kan sesuatu yang cerah di masa hadapan tapi yang dapatnya kegelapan. . .  Jangan cepat melatah jangan cepat tersungkur. . .malah cepat-cepatlah bangun untuk kita mengejar sesuatu yang beharga di hadapan walau ia bukan wang ringgit tapi kejar la ianya sebagai untuk kita pejuangkan kehidupan supaya masih ada lagi sinar harapan dalam diri. . .


Jangan merasa ujian itu berat. . .Masih ada lagi yang menerima ujian lagi berat. . .Tuhan beri kita ujian kerana kita terpilih dan kita masih diberi peluang untuk kita mengejar Ilmu Dunia. . .Jangan pandang ia remeh tempatnya xsah lagi ke Neraka. . .pandang lah ia sesuatu yang penting untuk kita mengejar dan mrebut bau Syurga. . .


Dalam kita tidak sedar rupenya kita hanyalah pinjaman. . .segala harta benda bukan hak kita. . .Walhal kita membeli dengan wang ringgit kita. . . Tapi sedarlah wang ringgit itu jugak hanyalah pinjaman. . .Jangan riak jangan sombong. . .Kerana Tuhan itu Maha Melihat Maha Mendengar. . .Di kala kita leka dengan permainan dunia. . .maka hilanglah semua yang kita ada. . .

**Hanya ingatan untuk diri sendiri.... :-) juga sesiapa sahaja....


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails