Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 23 Oktober 2009

Geram+Sedih....

Saket hatiiiiii............Benciiiiiiiiiiiii........
smlm dlm kol 3lbih mak aku kol coz nk tnyer Mr. C0mot bleh amek aku k x......Pastu sblom nk ltak phone mak aku kata ptg t ko dpt adek baru..aku cbe tnnyer nk thu ape mksud tp lom smpat y=tnyer mak aku dh ltak....tp aku xpk sgt coz mak aku ni ske grau aku just tgelak sbdri jer lh....
Ble dh smpai je umah mak aku ckp mak aku kne jaga budk smpai ble2.mkn tdo smua kt cni....what????????Aduh ape mak aku ni........mak aku owg tu mnta tlg n ader pkcik kat tmn tu y rkemen kn mak aku.....giler k???xader owg len k????mak aku ni ank lima byk tangungan lg...ni kn plak nk tanggung ank owg????cri r owg y xder ank k...y ank dh bsr2 k...ni x mak aku gak/////dh mak aku jga bdk smpai 6 owg..gn ank2nyer lg...tmbh lg 2org......
Sekarang Family aku ader 9org!!!!!!!!!!!. b'umur 16thun n 4thun...bleh k cm tu???Aku xksah klu umah aku umah banglo y mempunya bilik ya bnyak...n klu kluarga ni dtg dr kluarga y kaya raya xper....aduh///pening r..........Rumh aku ni nk kata bsr x leh bsar...bilik justa der 2jer...tp y luas nyer ruang tamu n dapur........
Rupenyer bdk tu dh kehilgan mak...tp msih ader ayah...ayah dia ni penyelia tapak....msti bduit kn...tp knp ank xleh nk jga?ermmmm...sdare mare xnk jga bdk ni.....Tp sedih gak aku tgk 2bradik ni...bapak dia kje kat Klantan...So bpak dia swo dia hbiskan seklh smpai ujung thun ni...n cuti sklah bpak dia mek bwa blek klntan...Tp skr ap y sdg aku pk ni.....aku tkoot bpak di xmek2,,,,sprti y trdpat dlm2 brita skra...n ayh di jnji bg sbuln 600....tu pun aku tkot bpak dia xbg gk....Tp aku hrp sgt bpak dia bleh di prcayai...aku sian tgk adek dia 4thun tu....sdih pun ader...mak dia mniggal buln 4 hr tu...mniggal sbb kanser tahi lalat....


Aku jugak doakn mak aku akn di murahkan rezeki.....amin

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails