Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 22 Oktober 2009

kain baru.....





Ni citer hari selasa hari tue....pi bli kain tok wedding cousin aku bulan 12...temanyer gold...so dorang nk spupu spapat smua pakai sama tp bli sndri...cuma adek aku mira n dorang y t'akhir je dpt sponsor...y mira tu di lantik tok jd pengapit sbb dia tinggi..akue???cian kn akue aku pndek hehehe...y adik aku lg 2 org dia jd pengiring pengantin gan ader lg 3org..xpelh t tgk je lh ea tgu buln 12....


Mlalut plak aku nk citer psal kain jerk....aku p lah nagoya dkat mc tue...tp sblom ke nagoya aku singgah dataran dulu coz Mr. c0mot nk p mek duit kat kdai dia...Then kte orh trus p nagoya...Aku ingat kat nagoya tu lh paling snang nk cri...tp bapak nyer sush nk mcri....nfsu mata ku dh x dpt nk than dgn pilihn kat sna...bnyak giler plihan dia...aku xthu nk cri cmner....aku nk cri 2colour..pink n gold....Aku cari gold dulu....ader stu tu aku kenan tp mr. Comot plak mrh...coz bju tue jarang.....hampe tol...nsib kn ble ader org laki y crewet...hehehe...Dlm bpe mnit Mr. Comot ni nk p toilet....so dia pown p lh...tp sempat gak dia pesan...."jgn plih y jarang...klu plih yg jarang tggl cni..."hhuhu...apa ku pduli....ni lh pluang aku...hehehe..aku mek gak yg jarang tp bkn y aku kenan mula2...y ni xjarang sgt....pastu trus cri y pink plan....sush tol nk cri y plan...tkot xsmer gn kain...y dh aku bli tlbih dhulu msa kat poli....so cri2....jmpe lh gk pink cair ckit...mr. Comot y plih.....ok lh aku mek gk....


le Kaunter byar....Mr comot tpndg kn kain y aku bli tue....trus dia cubit pinggang ku....Pehhhhhhhh.....mau xsket...thn jer lh air mataku....dh byar kte org pn balekk........


Sblom hntr aku k umah...singgah dlu kdai mkn mmbr poli......aku pown mmg lapar.....aku mkn mi goreng mamak Mr. comot makn roti canai n otak-otak....




Agk pnjg jugak citer aku kn?.......lntak lh...

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails