Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 26 Oktober 2009

Terbakau sey...

Ni citer smlm.....hatiku sgt saket sgt pedih bagai dicucuk ombak sembilu.......Kerana orang yang xader adab aku gan Mr. Comot xb'contact...aku xkco ko ko xpyh kco hdup aku....knl ko pn x..apth lg nk sentuh ko....Aku jumpa ko siap r ko.....Cian dier.....tp ap aku pduli...dier pn xmek kesah xpduli pown aper owg len ckp pd aku....lg r ht aku saket..pkwe aper cm ni kan.....
Citer nyer cm ni...mlm td sblum tdo aku kol r dier sje kn...aku thu r dia bz n dia gah niage...then aku tnyer npe tb2 snyap xbls msg...dia kata ada cstmer...pastu aku wat2 r mrh...tp sbnrnyer aku xksh...coz aku nk tidor.....
Tiba2....ada lah 1sore y wat aku saket ht...yang wat tlinger ak terbakau....''owang nak mnaga r lahanat''...Dia LAHANAT kn aku....mner ko xsket ht.....aku bkn xthu dia gah mniaga lg pun pkwe aku sndri xkta dia bz....y ko sibuk apa hal.....lpstu aku trus ltak tepon...aku hntr msg mc2 kat Mr. Comot...Lntak r aku dh xpk ap2....Slame aku bkwan gn dia dh bnyak bnde aku dgr..dh byak pkre aku thn aku sabar..kerana dia.....
*Kalau korang kena cam ni apa pasaan korg yerkkk?

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails