Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Ahad, 3 Oktober 2010

B.I.N.G.U.N.G

Kit xthu lah ap trjd skrg ni...
Kejam sgt k kit ni???
Sampai wat org kecewa wat kali -2
Tp Kit xbrniat lgsung nk wat mcm tu..
Kit cme nk brkawan je gn dia...
Xpnah tr  pk akn jd msuh mcm ni...
Hurmmmmmmmmmm...

Awak.....sy mnta maaf byk2...
sy mmg xgne n xthu mnilai prmata gn kaca...
TEROK kn sy wak???
Sy tol2 bntu wak....
sy xniat nk luka kn ht....sy sygkn dia sgt.....
Tapi sy nk awk thu sy xkn lupe kn awk dlm ingatan sy...

Awk pnh wat sy happy....
Awak pnh wat sy bhagia.....tp tu smua sy aggp sbgai shbt...
wlupn ht sy pnh trdetik tok SUKE kn awk...

Awk....sy trharu sgt sbb awk egt tarikh2 pnting y brlaku pd sy...
hr 1st kte jmpe...
hr konvo sy..
hr sy dftr poli..
n hr2 y s wat awk sdih......

sya mmg TEROK....sy trlalu KEJAM...
bak kta kwn awk tu sy ni pmpuan xthu hrgai laki...

I'M SORRY AWAK...........

~Chocolatepink~

3 ulasan:

~ ReD ~ berkata...

kita x leh nk puaskan hati semua pihak.asalkan jgn sakitkan hati org scra sgja, sudah laa. :)

Ada Ura-Ura Aku Dirisik Untuk Dijadikan Bakal Menantu Ketua Polis. Hoh! Teruja Sungguh!

Apabila Guru Meminati Anak Murid, Maka Terjadilah Episod Cinta Tak Kenal Siapa

Wandy Ridzuan berkata...

dah kenapa dah kau ni??touching pula =.="

l@dieslife89 berkata...

cik red:erm..tu la....brbelah bhg....xniat nk skitkn ht org

Wan :biasa lh ak nk ko...ko xnk...nk y lawa jek..

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails