Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 24 Mei 2011

AlhAmdUlillaH...gEmbire..

Alhamdulillah sgt2...sbelum result kuar aku risau sgt..yelakn mne x nyer dgn keadaan aku y xbpe nk pasti...sbelum final tngah final dh nk hbis final...mslh dtg brtimba2 kat aku....aku sntiasa memhon pd-NYA dan mnta mak juga brdoa tok aku....msa aku kne than wad lg 2paper lg so aku kne jwb exam kt spital....mmg mngis jwb exam kat stu..dgn suasana y kacau bilau..stiap msa aku msg kgkwn spya doa tok aku..doa spya aku dpt jwb exam...........

Skrg aku syukur sgt2..sgala ap y aku lalui smuanyer dpt aku tepis jauh2...msa dorang sbuk2 cek result..aku xcek pn..sbb aku tkot...ak xyakin dgn diri sdri...dlm pkul 1pagi si Wani kol nk cek kn result aku...mulanyer xnk bg..tp aku pcye kt si Wani ni so aku suwo je dia cek....bile dia dh cek dia lgsung xckp gn aku ap result y aku dpt....aku dh mula risau...sbb dia kta lau dia xkol aku lg mknenyer aku FAILED..lau dia kol mknernyer aku LULUS.....tb2 dia hntr msg nk almat rmh..hairan aku xkn nk cek result dia nk mnta alamt plak. biasanyer IC or Number Matrik jer...ak tnyer nk wat pe dia kta nk isi borg tok konvo...AIK??????pe cer..trus aku y kol dia......hu alhamdulillah..rasa nk mngis jer dlm tepon tu............bile dia kta aku lulus smua..tp pointer sgt2 x memuaskn....xpe la ap y pnting x kne ulang lg..dan dpt konvo gn kwn2..........

wat msa ni malas nk mncari keje lg....myb lps raya kot bru nk mencari....tp saape2 ad lobang kje leh r bthu ak.....

Hr tu kne than wad lg 3hr tu...tergelak2 aku gn mak...mne xnyer p hospital sdri..tb2 msuk2 dok wad pstu tukr bju pesakit...aku y sihat ni kne dok spital mula2 gase sgan tol....tp nsib baik kali ni aku xdi tmpt kn tmpt y hr tu..lau x mau kne gelak lg....kli ni dia nk wat scan gune MRI...ala scan y jnis msuk mesin dia tu....xphm wat2 r phm ea....aku tobat xnk dh dok spital lg...lpas ni lau sakit aku wat2 xsakit..sbb ap????sbb jarum...jarm dia BESARrrrrr......takotttttt.....3kli tu dia ccuk aku...nsib la mak aku xad...kalau tak dh banjir dg hospital tu pnuh dgn air mata ak......3kli plak tu dia cucuk..........mula2 ccuk, tmpt y dia cucuk tu tb2 bgkak...sbbnyer aku genggam trlalu kuat....kali k-2 cucuk nth knp nth xleh dia xckp...pstu dh xleh cucuk dia tgglkn mcm tu...dia suwo doktor ln plak y cucuk..dktor lain ti cucuk skali jer..ap da....baik xpyh jd doktor...tp sumpah aku xnk lg dok situ....sekarg ni gah tunggu result hospitl plak....j=hrp lh xad ap2......

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails