Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 24 Mei 2011

BudAk umAh.......M.I.S.S

Weh kwn2 ku syg ap y anda smua tgah wat yerk......kwn2 ku thu aku rndu sma kmu smua....aku mahu jumpe kamu ler.....xksah la korg xnk jmpe aku k....xrndu aku k..tp aku tetap gindu korg....aku xkire nk gndu jugak..nk jugak....(aku dh golek2 dh ni).......

Syida - wani(ni ak xpyh gndu dh..slalu sgt tgk muka dia nek mnyampah dh..gase nk butakn je mta aku ni bile brdepan gn dia..ampun wani ampun..) -Kak Lin -aku

Fatonah - Ida - Syida - Kak Lin

ada lagi sorang NAZIRAH...nth mne ghaib ntah dia....nth2 dh jd suri rumh..khbr biter pn xdgr....xpe aku dpt bateri hd dr dia hahaha...

ni smua kwn2 lpak...bile ad jer mslh smua brsma going to lpak pntai....knonnyer nk nangis nk jerit..tb pntai men gelak2 plak...ni smua kaki glak2 nk2 si Kak Lin tu..asl ckit gelak.....bile tba tgah mlm pewut lapau mai lepak kat roti canai terbang kat telok Mas....men jauh lg pergi....pastu lau sma2 bosan bangun2 gosok gigi karoke kat umah.pastu kne jerit gn dak umah sbelah sbb memekak xhbis2...pastu bdk umah sbelah kne mrh lek gn kte org..hahahapdn muka...msa Final study sma2 pastu ad y ajin slalu wat kn milo ais..fuhhh dia punyer sdap leh wat niaga la.....rndu nk wat smua ni gn korg.....wat jahat sma2 wat baik sama2..ha aku lupe r wei pinggan bdk2 umah sbelah tu xpulg lg...hahahha

MISS U ALL 

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails