Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 14 Mei 2011

HEy ladies n guys......

Meh sini bace blogged aku ni untuk ko n dia...(sape mkn cili dia trsa pedas okey)
Ni blogged aku okey..bkn blogged korg....
suka2 je nk suwo aku dlete ap y aku tlis...
xcntik r mcm tu.....aku xkco hdup korg dh baik..
lau aku nk kco hdup korg nk bg retak bile2 jer bleh tau..
tp ak ni msih egt tuhn ler baik buruk smua aku pndai beza kn.so xla aku kco korg..hu sib baik la kn....
tu pn aku tlis msa aku ekot kn pasaan..lg pun tu msa mula2 aku xleh trime...
n skrg ni aku dh xkco hdup korg brdua so korg jgn kco hdup aku k....
aku thu ko dh HAPPY kn.....so xpyh r nk  mnunjuk2 sgt kt ak...sbb ak xhamak gn relationship korg k....
xpsl2 aku nk jga ht korg plak......ishhhh....2 3x aku pk tau...aiyoo korg ni wat lawak tol r..
y pmpuan mengadu...y si lelaki mnurut printh si pmpuan....klakor ler....
ops lpe syg ktakn...

korg jgn le mrh ap aku tlis ni yerk...
yela kn dlm berblogged ni kne ad gurau senda...
meh Hari Raya t dtg blogged aku kite brslam-slaman nk...
trpulg kt korg  nk kata aku ni ap..jahat k kejam k...ap ke tu k. ni k...
mulut tmpyan kite leh ttup tp mlut mnusia xleh nk ttup..xpsl2 pnuh air liur kt tpak tgn aku ni.(eh tol k pribhsa tu??)

dan aku nk igt kn kt korg dlm hbugn korg xpyh la nk brcrite tntg ak..
xpyh nk maki hamun ak k nk buruk kn aku...sbb aku pn dh xmek port tntg korg....
dh xbrcrite pn psl korg...aishhhhh..xbaik tau umpat2 ni dosa tau...
mai2 kita cari pahala.......

cowi au korang...bye..



~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails