Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Ahad, 8 Julai 2012

Izinkan aku...

Aku berhak merasa nikmatnya dunia ini. . .
Aku berhak merasa bahagianya hidup ini. . .
Aku berhak merasa apa yang kamu rasa. . .
Aku inginkan apa yang kamu ada.. .

Tapi bagaimana ingin aku kecap semua itu. . .
Diri ini lemah tidak terdaya lagi. . .
Aku mohon Ya Allah beri aku satu peluang. . .
Merasa kembali indahnya kehidupan..

Ya Allah. . . Ya Allah. . . Ya Allah. . .
Tak tertanggung lagi ujian yang Kau beri. . . .
Tapi seberat mana ujian mu. . .
Alhamdulillah. . .sampai ke hari ini aku bernafas. . .

Sebelum mata ini tertutup izinkanlah aku. . .
Izinkan aku merubah keluarga aku. . .
Teringin sekali aku melihat wajah ibu ayah. . .
Tersenyum bahagia dengan kejayaan anaknya. . .



~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails