Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 23 Julai 2012

Jangan Tangisi Aku

Jangan bersedih kerana aku...
Tersenyumlah..,
Hanya itu yang mampu menceriakan hati ini...

Biarkan aku sendiri menangisi...
Meratapi diri yang penuh liku2 hidup...
Walauaku lemah aku mampu bersabar...
Menantikan hari2 keajaiban dariNya...

Aku tak mampu tersenyum sendiri...
Bantulah aku kembali tersenyum..
Dikala ini hanya air mata teman setia...
Apabila aku merasakan itu...

Kamu..kamu.. dan...kamu...
Jangan anggap ini beban pada mu...
Ketika inilah kamu diperlukan...
Tapi.. aku tak sanggup...
Tak sanggup mengheret kamu dalam hidup yang penuh kesengsaraan...

Edit by Rusfainy Atikah Bte Azman
23.07.2012 (12:57 a.m)

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails