Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 10 November 2009

Happy+sedih+terharu

dia masih sayangkn aku...
dia masih nak aku kembali pd dia...
aku serba slh...
aku juga cintakn dia...
tp knp dia dtg wktu aku mmg nk lupe kn dia...
knp masa aku memerlukn dia, sukar dia terima aku...
knp bru skrg???

1 ulasan:

pRincESs_N berkata...

mayb die amek mase tok wat kptsn btl2 kot..xpe2...

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails