Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 30 November 2009

Ketika ini aku kesunyian..

Dh bpe hr aku merasakan hidup aku sunyi..
Tp knp?
Biarlh aku pndam ap y terbuku kat hati aku...
Masa ini lh aku teringatkan shbt2 aku..
Rasa rndu sgt pd mereka...
Mereka lh teman waktu ak sunyi..
Merekalh teman waktu aku memerlukan...
Mereka lh teman waktu aku susah...
Bg aku shabat x ada tandingan dgn kekasih..
Kerana sahabat adalah untuk slamanyer...
Walaupun kita bermusuhan dgn shabat..ia ttap di namakn shbat..
Tp kekasih xmungkin tuk slamenyer....

Aku rndu org2 y bernama SAHABAT

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails