Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 16 November 2009

Jalan2 Hujung Minggu

Lame xjmpe dowang...lme k?ala bru 6buln sejak hbis poli...aku skrang pn bile cuti je jarang kluar...bosan sey..so aku try lh msj dowang ni ajk kuar....gpenyer dowang pn stuju gk..
nazirah, wani k, aku, wani c
Ni jer lh mmber aku y dpt join...y len ada kje ler...sakit  ler..ap ler..tp xpe lh hr len msih ada...
Tp aku pd mulenyer nk p tgk wayang....last2 xdpt tgk coz dh trlpas...cari parking jer dh stu jam..ramai giler owang hr ahad...
Sampai2 jer jalan2 dlu....Bile masing2 dh klaparan terutama driver kti owang dh lapar tahap cipan...hehehe..so trus p mkn..tp msing2 xthu nk mkn kat ne...so si pmandu ni nk mkn mcD..kte org ekotkn jer lh..t xekot tkot dia tgglkn kte owng t...aku adlh x brp ske dgn mcD..slalu aku mkn KFC..so mkn je lh...

Lpas mkn p kroke plak...haha....seharus nyer tok aku n wani c....coz kte org mmg ske menyanyi...nazirah pn ada join jgak tp dia mlu2...lma2 trus nk lgu dangdut..huhuhu...y wani k plak sbgai peminat kte org..kui..kui....


wani k n aku
nazirah(pemandu) n wani k
aku n wani c
Sambung selepas ini yerk..hehehe..nk mkn lapau...

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails