Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 1 Disember 2009

Suka ati aku jerk....

hari khamis kn aku keje sekerat hari je kn?
hari jumaat kn raya haji kn aku cuti kn...
hari sabtu kn...kn....hr yang memalukan diriku...


kol 7sngah mak aku kejut aku tnyer aku keje k x....
aku x jwb tp trus tgk hd...nk thu nper aku tgk hd sblum jwb mak aku tnyer?sbbnyer aku dr mlm tggu bos aku bg msj hr sbtu cuti...tp smpai k pagi xad msg....


kol 8 aku bru bgun...hr sbtu adlh aku trlmbat bgun dr tido.....so aku trus je bangun mndi siap2 nk p keje....dh nk smpai office bru aku msj bos aku tnyer keje k x...tp bos aku x jwb....aku kol plak....tnyer keje k x...nk thu aku keje k x?Hr Sabtu adlh aku TAK KERJA....


Peh npe xbthu awal2??bapak aku dh jln....spe nk mek aku ni?xkn nk swo bpak ak plak...


Ak trus kol adik sdara aku swo dia mek coz umah dia dkat dgn office aku..nsib bek adik2 spupu aku ni ok...hehe so aku lepak umah nnek aku......


Ekot suka hati je aku nk keje..bos bg cuti....ghajin nau p keje..wawaawawa

1 ulasan:

pRincESs_N berkata...

wahh..N x cukop tdo nih..ngantoksss..

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails