Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 28 Disember 2009

Majlis sanding..12.12.2009

Citer dh ber minggu dh basi dh...klu bg ayam mkn pn ayam dh xnk mkn....huhuhu

Ala suke ht aku ler nk citer bnda y dh lapok dh basi,,jnji citer kn..dr aku biar je blogged aku ni bersarang.....

Ni lak tba hr sanding pd hr sbtu 12.12.2009...Masa ni ada sedih ada happy k...spupu spapt mokcik smua mengenakn baju wrna gold mengikut tema....

Jemputan dlm 2000lbih...bgitu juga 'buah tgn' pd cpe2 y dtg terhad dlm 2000lbih...bykkn...tp puas ht gak lh tgk mjlis ni msa tu...
Korang lyn je lh pic k....


gmbr adlh sgt kecik krn aku curi dr FB pgntin pmpuan ampun ya along..




spupu2 aku.(aku y pkai slendang hitam..)




Slps mjlis ptong kek oleh pgntin...acara mnyambut ulg thun pkhwinan y k-27 oleh ibu bapa pgntin....Ulg thun pkhwinn ni smua di cdg kn sndri oleh pgntin pmpuan sblum ptong kek..mak pgntin pn xsgka....tp msa ni mmg best + sdih..
aku ad vdeo t aku tmpek kn....

K lh dh jenuh aku mnulis psl weddinh ni...




Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails