Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 22 Disember 2009

Sanding malam

Mlm pulak pgantin bersanding...aku xpat tgk pgntin berarak coz msa tu aku kat dlm umah...myb ad keje kot...bile aku dgr je bnyi mercun trus aku berlari2 mngejar si dia..opssss...mlalut lh plak...berlari nk tgk pgntin berarak..aku kuar jer bunga api dh xad..cedih nyer...:(..

Bertemakan minangkabau...memakai pakaian sepasang berwarna merah....

Pengapit pempuan spupu pngantin pempuan(adik aku gak wei)
Pengapit lelaki adik penganti lelaki.



Separuh drpd spupu spapat n mokcik pokcik...



Selebihnyer...Ad yang xnk mek gmbr gak...rugi wo0
(aku y pkai tudung pink tu)


Aku xthu udah nk citer pe...ad gmbr lyan jer lh..

1 ulasan:

pRincESs_N berkata...

minangkabau ke melaka yunk?? t N pon ade kot nk pkai cmtu...

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails