Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 21 Disember 2009

Malam berinai

Citer ni dh lma tp xlh lma sgt bru sminggu y berlalu...
Aku lak yang over2 nk citer psl cousin aku..ala xpela kn dr aku xad citer...

Mlm ni mlm ber inai jerk...best wo tgk spupu aku di pkaikn inai...cntek...

sdg m'btolkn jari jemari y bengkang bengkong...hehe


suke tg kakak tu wt corak2..


Masa rmai gak owg dtg...dowg nk tlg bgkus kn telor dlm kotak n kat bunge telor...smpai nk kol 1pagi bgkus telor..telor pindang(xthu eja) tu adlh 2,000 biji..telor2 itu di sponsor oleh adik brdik mak aku mergkap adik bradik spupu aku tu nyer mak..dlm sribu lbih gak lh dowang sponsor makcik aku just bli bpe ratus je lg...


bhagian bgkus telor pd bunga telor

Telor2 ni di rebus sndri oleh jiran n pkcik aku slama 3hr 2 mlm.....Xtido mlm wei dowag smata telur pindang.....tp xbpe ank sulung nyer psl...p/s:along blnje pizza cpt....



nmpak x mkcik y tudung coklay tu?tu mak pgntin pmpuan...


tgok...bdk laki y aku kta nkal....cbuk org pkai inai cbuk jugak lh dia



 psst...masa ni kn hr khmis kn...sok kn jumaat kn?aku dpt cuti hr jumaat...hoorey.....

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails