Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 8 Disember 2009

Kenduri tahlil n berkampung..

Hr ni aku x larat giler nk bangun..ngantok sey....smlm aku balek dr umah mkcik aku kol 11.30...aku ni dh lh xleh tido lmbat......


Semalam umah mkcik aku ad wat tahlil n berkampung....korang pnah dgr x berkampung...pnah thu x berkampung tu ap?msti ad y thu ad yang xthu..aku xpnh thu pn...rupenyer berkmpung ni perbincgan tok mjlis kahwin....gupenyer kat tmn pn pggil berkmpung kn..knp erk xpggil bertaman...


Aku pd mulenye mls nk p....tp kuatkn ht p gak....dan pd minggu ni aku akn berulang alik pd waktu mlm kerumah mkcik aku...dkat je tmn mkcik aku gn taman aku...5mnit dh smpai..


Aku nk snap gmbr tp sgan lorr...t dowang kata aku y over...tuan rumah x over...wlupun aku rpat gn dowg..sbnrnyer aku sgan dgn jiran mkcik aku..


Mlm tu adlh sgt klam kabut cket...wlupn pmbntu nyer rmai..sbb mkcik aku ni xsgka y dtg rmai..skali amek ko 1tman y dtg....seb bek umah dia bsar.....


Aku cume smpat mek gmbr bdk2 y byk wat bising ni..bkali kne mrh tp x geti bhasa...Jom layan gmbarrrr.......zapppp...
inilh 2 org bdk laki y xphm bhsa...msa ni tgh tahlil...manyak bising ini bdk.

ad 2 org bdk pmpuan y cbuk..huhuhu

bju biru tu adik aku y sdang cbuk mnjaga seorg bdk kcik y manyak comei

generasi2 yang akn dtg....(adik spupu)

Oklah kite tggu Sabtu ni........majlis kahwin akak sepupu aku.....

P/s :nak kawin gak bleh?

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails