Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 31 Disember 2009

2010 udah dtg!!!!!!

Esok dh masuk tahun baru 2010...mc,2 azam y aku tnam dlm diri aku..tp xsmstinyer kn aku akn wat smua tu..n xkn trcapai ap y aku impikn smua tu..

Tp di sbbkan ingin melihat diri y slalu d kcewakn dgn tangisan air mata y brharga sprti mutiara y brkilauan menyerikan hidup ni....aku akn usaha tok mncapai azam aku....

2009....mmg byk pahit manis y aku dh lalui.....
Tapi xmudh tok aku lupe kn smua tu..
Mstahil lh kn dlm hidup ni xad pa hit or manis....
Myb thun 2009 ni byk pahit dr manis...
Tp thun 2010 ni aku akn kurgkn garam spy xmasin n lbihkn gula spy manis di wajah ku brsei2 bile di pndg si jejaka y x brp nk tmpan...
erm korg phm ap aku tlis x?....xphm?aku pn xphm..wawawa

Yelh lbih kurg aku nk tmbh kn kngn mnis pd thun baru ni....
Aku hrp khidupn aku pd thun 2010 ni
Akn mndpt kbhagiaan dr Tuhan.....
Di murahkan rezeki dlm kluarga aku...
Jauh dr pkara buruk sprti thun2 sblum ni....
Lbih dkat dgn Tuhan...

Nak ekotkn mmg byk lh impian tp biarlh slow2 dlu kn...impian y k-6 dan strusnyer aku hny dpt pndam untuk thun 2011...

SELAMAT TINGGAL 2009..

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails