Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 4 Disember 2009

Jika aku punya sayap...
aku akn trbang mncarimu...
Mencari cinta y prnah terukir di hati aku...
Mencari seraut wajah y pernah ku belai...
Mencari sepasang tangan y slalu membelai diriku..
Mencari hati y pernah bersarang di hatiku...


Tapi...
aku xpunya kekuatan...
aku lemah disaat aku mengenangkan dia..
aku hanya ada kekuatan air mata..
Yang xpnah surut dr pipi ku...


Waktu ini..
Aku memerlukan kamu di sisi ku...
Aku memerlukan bibirmu untuk mengungkap kata2 smangat..
Aku memerlukan tangan mu untuk membelai diriku..
Aku memerlukan sgala2 nye darimu tuk aku menghapuskan air mata ini...


aku rindu..
aku cinta..
aku syg..
aku kasih...
Padamu wahai kekasih.....


Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails