Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 20 April 2012

Dia Pun Mau Jugak...

Cantik tertarik menarik kau memang debooOOOOMM!!!!!!

ONE

Hey awak-awak semua saya jugak ada fesbuk....engat awak-awak aje ke yang leh ada fesbuk?baby2 pun patot ada tau sebabnyer nak add kawan2 baru yang sama2 berada di hospital masa baru kuar dari pewut mama saya..bak kata mama saya silaturrahim sampai bsr..heeeee......
~: saya kuat muntah..dapat je mangsa say akan muntahkan..padan muka semua orang asik rebutkan saya jer.. ~
~ Saya akan mnangis walaupu orang agah saya untuk begurau..ada kakak tu pagi2 suka bersin...anjat gugurl tau...apa lg sy serang dia dengan tangisan saya.. ~


TWO

Hey boboy2 di luar sana saya berumur 4tahun..tapi ite dah ada awek..dah rancang untuk berkahwin...bila ibu ite keluar bekerja saya tinggal diruma pengasuh....suke nyer tinggal diruma pengasuh..nk tahu sbb apa??sbb ramai awek2..dr y umur 5bulan hinggalah 23tahun....dorang ni berebut2 nak kawin gn kite tau...hey handsome sgt k kite ni...kite tgk muka kite mcm AARON AZIZ jer kot...xpe2 kite dh plih dh sape y kite nk...ni pic kite gah kol awek kite..awek kite tuat majo...benci boboy tau gugurl tuat majok!!!!!!


Pssssss****
dua-dua ni antara budak yang mak aku jaga...yang baby tu sngta comel tau...yang lelaki tumemang di ni suke bergaya..pantang nak snap muka dia a je memek muka n gaya yang dia wat...mencik gugurl...over tau boboy ni....!!!


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails