Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 12 April 2012

Kepahitan 2011 - part 4

continue kepahitan 2011

Hari demi hari kesihatan makin xbaik..pendarahan kejap ada kejap xada...da jadi tak normal macam biasa...sehari tu darah kuar dlm 2 k 3 jam pastu da xkuar...kalau pendarahan tu kuar pagi tgh hr  smpai malam drh xkuar da,,,kalau darah kuar ptg pagi tgh hr mlm aku okey mcm biasa...pastu setiap darah kuar aku akan sakit perot terok...lebih terok dari senggugut....sejak bulan 4 tahun 2011 tu aku setiap bulan dikejarkan kehospital bahagian kecemasan...sebb sakit y keterlaluan...
Setiap kali aku kena tahan wad doktor hanya buat scan pada perut ak..pada mulanya doktor kata xdpt detected apa2...pastu doktor kata ada darah beku dalam rahim aku..tu yang aku slalu sakit perut macam nak tercabut nyawa dibuatnye....tapi dalam masa sama aku hairan...pendarahankeluar terlalu banyak tp knp dalam masa 6 ke 8 bulan aku tak pernah kena masuk darah...sampai sekarang kot kehairan sampai botak aku dibuatnya,,,opppsssssssssssssss

paling hati aku sedih spnjg sakit..mak aku...bila aku xthn sakit stiap kali aku mnjerit mnahan kesakitan mak pasti turut mnangis..kdg2 mak xtnjuk kn yang mak mnangis..mak akn lari p tmpt lain n mak mnangis...

Dalam masa aku buat rawatan di hospital aku juga ada usahakan perubatan secara kmpung....spnjg aku sakitni xtrkire da brp tmpt aku p...slagi terdaya aku akn usaha...tp psl prubtn kmpungxpyh lh diceritekn disini..heeeeeeee....

dktor prnah syorkan buat pmbedahan kcil tok bsrkn pntu rahim..tp makcik pakcik aku x stju dgn cdgn dktor....sbb bile nk bsrkn pntu rahim..da tntu2 pmbedahan itu dibuat dr bwh...risiko nye kite sbgai perempuan y belum kawin akn trcedera di bhagian dara kite...so xada la buat.


Sambung kg ye dugaan aku ni..panjangggggggggggggg citernye..k babai all..

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails