Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Ahad, 29 April 2012

Kasihnya Ayah dan Ibuku

Ayah dan Ibu hanya satu dalam dunia....xboleh diganti dibeli...itulah darah daging kita....Banyaknye pengorbanan mereka padaku...tak dapat ku balas dengan wang ringgit..Niat hati aku bila dah graduate ingin lah mebalas jasa mereka apabila mendapat kerja satu hari t...tapi apakan daya hajat yang selama ini aku angan kan hanyalah angan kosong...bukan aku beri kesenangan pada mereka tapi aku memberikan kesusahan pada mereka....lebih susah dari sebelum ini...

" maafkan ika mak.. "
" maafkan ika ayah... "
" ika xdpt nak bagi kesenangan pada mak n ayah.. "
" malah ika dah banyak menyusahkan mak n ayah... "
" ika xminta pape pun dari mak n ayah... "
" ika cuma minta dua jer..."
" pertama..mak  ayah bersabarlah dgn perangai ika ini... "
" kedua..ika harap mak ayah dpt jaga ika sehingga ika sihat..atau kalau ditakdirkan tuhan untuk ambil nyawa ika mak bersabarlah sehingga ika tutup mata ika ini... "
" ika syg mak ayah.. "
" maafkan ika kalau ika slalu wat mak sakit hati...dan terpaksa ikut keinginan ika.."

Orang pertama yg tahu penyakit aku ayah dan makngah(ayah aku nyer kakak)..mak dirumah sbb mak jaga anak orang....tp myb mak org ketiga y tahu....bila mak dtg hospital ayah akn berpesan pada mak jgn menangis dpn aku.....Ya Allah betapa risau nyer mereka kalau melihat air mata aku....Tapi mmg aku xpnh mnangis dpn mereka..bila mereka balik aku akn mnangis....tp mnangis aku xterok...sbb takot psakit n nurse prasan aku nangis..smpai skrg seingat aku hanya 2kali aku mnangis dpn family...maafkan ika keran terpaksa juga mnangis.....

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails