Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 13 April 2010

Jenjln hr cuti...

Hai friends....
smua sihat x??skrg musim demam...family Kit smua dh kne demam kcuali ad adik Kit 2org je xkne..heheheh
Kit pn tgse cm lemah2 lg bdn ni...pape pn hrp demam xtrok kn..... tapi dlm xsihat nk gak kuar tau..hehehehe..Kit mncri pykit lg...hehehe blek dr jnjln trus sket kpala smpai trpkse mnta cuti smlm...coz bdn gse xsdp....

Erm hr Sbtu mlm Ahd tu Kit lpak gn mmber Kit bdk sek. rndh....Alif....lau x mmber Kit Fatin pn join skali tp dia xjd....just lpak2 mnum pastu balek...xkn nk tido lak kn kat kdai tu..hahaha..brthun xjmpe dia..jmpe pn lam FB.....thanks Alif mek aku n hntr aku...hahaha len kli leh bw aku p mlncong...

                           pic bru balek mnum...pic si Alif xad..nk curi kt Fb tkot kne saman hahaha

Hr ahad plak egt xad org ajk kuar....tgh dok2 kat blkg umah gn bdk2 kcik tb Kit dpt msg...

mmber: Oit kit ko nk kuar x?lau nk t aku amek ko...
KIT :bleh jugak.bile? nk p mne?sape lg?(byk nau soklan aku)
mmber :j*** ko cute.(dia ni mmg ksr pnye olang). ko nk kuar x.aku gn apam.dia suwo ajk ko skali..
KIT :oit sape ni?ske2 ht nk ajk bdk cute ni kuar...hahaha
mmber : kang aku msg ko swo siap...(punyele byk soklan kit tny 1jer dia jwb xptot tol)

Kit tggu pnye tggu msg dr mmbr kit tu...xsmpai msg dia...msa dia msg ajk kit kuar kol 1tgh hr...smpai kol3 pn xmsg2 swo siap...last kol 4 kot...pkwe dia kol Kit tny dh siap lom...tkjut kit pdhal xmsg pn swo siap..pstu pkwe dia swo kit siap cpt...dia n mmber dia dtg mek kit dlu pastu trus mek mmber kit ni...

smpai2 MP kteorg p tmn si pmpuan tu mkn(mmber kit), kteorg br3 just mnum jerk...KAK FIZA KUAT MKN HAHAHAHA......pastu trus p karoke....2jam sey dowg karo...aku dpksa oleh dorg tok nynyi...aku lau xad org ln aku xsgn..tp ad mmber si apam tu sgn cket...(knp sgn?lu pk lh sndri)...Fter p karoke kiteorg p Jonker Walk plak...si laki 2org tu nk mncri ssuatu...(ap dowg cri??lu pk lh sndri..haha) lpstu lam kol 9 grak balek dr Jonker...dowg ajk p mkn lak...uit2 ad org lnje mkn ikan bkar....hehehe (sape y lnje?lu pk lh sndri..haha)...terima kasih kat org y lnje tu tau..hehehe....erm njoy gler hr ni...happy sgttttttttt..(sbb ap?lu pk lh sndri..haha)

Sorry xad pic kte org...coz sgn nk mek pic..hahahaha


Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails