Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 17 Februari 2012

14022012 NO VALENTINES

Assalamualaikum.....ni bukan nak bercerita tentang hari kekasih yang budak2 sekarang suka nau sambut..sape yang ada sambut??orang melayu jangan nak ngade2 kata ada okey...dosa tau..dok umah dok atas tikar sejadah ada baiknyer...

Ada apa dengan tarikh ni?korang nak tahu...?org lain sibuk2 kuar sambut valentines tapi aku dok umah menerima kunjungan Timbalan Menteri Kesihatan, YB Datuk Rosnah Bt. Haji Abdul Rashid Shirlin..macam xpercaya......tp kene gak percaya..turut hadir gak Pembela negeri Melaka, Puteri Umno dari semua bahagian...serta group motor bike...penuh satu rumah..gase terharu pun ada..xsangka begitu ramai yang dtang melawat aku....

Pada mulanyer aku cume di maklumkn hanya Datuk Rosnah, beberapa org puteri umno dan pembela...skali bila dah tiba masa...Ya Allah rasa macam anank Datuk datang minang aku ler plak...tapi ank Datuk nk aku k y xsmpurna ni..silap2 pndg pn xnk...hehehe..ye aku mmg sempurna mcm org len...pada luaran nmpk sihat tp sbnarnyer hanya Allah s.w.t shj y mengetahui ap y aku rasa....eh...apa ni..apa ni....tetiba babak sedih plak....okey abaikn tu hanya lakonan y mmg ada kebenaran nyer....

Santapan untuk hari ini...layannn...zasssssss......


Nampak x datuk Rosnah y mana?sape xnmpak mata di bermasalah.....baju gold tu ermmm sy..baju kurung pink tu aku panggil ibu...ibu ni lah yang bawakan Datuk Rosnah kerumah aku...sehinggakan aku di sumbangkan sebuah notebook.....terharu sangat...bukan senang nak dapat free2 ni...ibu ni juga banyak mamberi nasihat n semangat...aku kenal ibu ni pun melalui pembela...myb tergerak hati ibu untuk mengenali aku n berkongsi cerita bersama,,,thanks ibu...baju purple tu my Mom okey...
 
 ini group motor bike...xsangka group ni pun akan dtg skali. Yang bawa group ni dtg k rumah aku pkcik Kamrul(y pkai baju hitam kolar merah.y dkt tv tu.)pakcik kamrul ni dah mcm family aku...dia pun byk membantu dari awal aku sakit dulu..dia juga yang memberi maklumat tntg penyakit aku pd Politeknik tmpt aku study....Thanks pkcik Kamrul n family..

 Okey ni baru sikit...lom tengok kat luar lg..mcm orgg hantar rombongan...

Selepas mereka berkunjung kerumah, mereka singgah di kedai Pak Hassan berdekatan dengan rumah...

Disini aku nak ucapkan banyak2 terima Kasih kepada IBU(Helmiza Yus), Datuk Rosnah, Pembela BN, Puteri2 Umno dan semua bahagian y hadir, Group MotorBike serta semua yang dtg n yang terlibat....segala jasa amat saya hargai...n saya xkn lupekan tarikh ini sampai bile2..Semoga semuanyer di murahkan rezeki sy hnya mmpu berdoa ksejahteraan semua biarlah Tuhan membalas kebaikan anda semua....Thanks All......


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails