Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Ahad, 19 Februari 2012

Terima Kasih Awak...

"setelah kau pergi..aku..
mendapat lebih baik darimu...
dia hargai aku dia sayangi aku..
lebih dari padamu..."

Okey sape penah alami situasi mcm lagu putus tu.......?aku pnh alaminyer....becinta 3tahun lbih..akhirnyer secara tb2 dlm diam dia brkwn dgn org len...ni lah padahnyer bljr stu tmpt...akhirnyer aku y terkena...kwn2 tlg gelak tok aku pat...hahahahahahahahahahhahahahahahahahaha......


So lps aku clash gan dia..aku da xpikir lg nk brcinta.aku dh kunci hati aku y kosong ni...n kunci tu dah pun aku campak jauh2..jauh dari pandangan mata aku....konon2 bertekad la xnk bercinta dulu...tp...seseorg tlh terjumpa kunci tu balek....dan cube membuka hati aku y telah terkunci tu...

Dan akhirnyer....dia telah bertakhta di hatiku pada...13.09.2011....sebelum ni just kwn jer...ad cerita y tersirat antara kami satu tika dulu..t ada kelapangan aku story mory di sini..Dia ni org kmpung aku je...member knl kn..ap y aku suka tentang dia, dia ni sanggup wat ap je tok aku, paling aku suka dia suka wat suprise sejak kami berkawan..bila aku masuk spital tok jalani rawatan dia akn dtg stiap kali waktu mlawat..aku prnah suwo dia tinggalkan aku n cari seseorang y sempurna, ada msa dpn...org mcm aku xtntu lg ada msa dpn..aku risau ksihatan aku xakn pulih, kesian dia.....tp dia mrh aku..katanya dia masih ad otak lg tok berpikir...dia akn tunggu aku walau mcm ne pun keadaan sekali..


HArap relationship kali ni akn berkekalan....Pengalaman dahulu akan aku jadikan pengajaran tok relationship kali ni...aku sangat bahagia...tuhan berikan aku kesakitan dalam masa aku diberikan kebahagian dan di cintai oleh org yang sanggup menerima apa jua keadaan aku....THANKS GOD..THANKS SYG..

"kusedar ku tak seberapa..
jika dibanding mereka..
y jauh lebih megah dari diri ini...
mencintai aku..dengan seadanya..
sanggup menerima insan xsempurna.."


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails