Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 22 Februari 2012

Kepahitan 2011 ~part 1

Assalamualaikum...

Ada yang dah tidur k sekarang ni...maner y bekerja mesti dah tidur kan..biasa lah tu takot t tersenggut-senggut t kat tempat keje.macam aku dulu r....waktu aku bekerja sebelum continue stdy selalu sgt tido kat office...da la aku je sowg pekerje..bos kat dlm bilik pjbt dia.aku kat luar...asl bos kuar solat je ak tidow...siap kunci jam sbb nk bangun sebelum bos masuk pjbt balek..hehehehe....kalau x...habis lah....bos aku wat muka seposen tnda mrh gan ak..dh phm sgt..tp aku wat derk jela...hahaha...skarang ni aku slalu tidow lmbat...so aku ambil peluang tok wat story kat rumah coklatpink aku ni...

Bukan itu y aku nk story kn...apa y aku nk story mlm ni tntg apa yang aku lalui tahun lepas(2011)..tahun 2011 myb boleh dikategorikan tahun tok aku berduka....tp dlm berduka tu kdg2 ad kgembiraan...dugaan yang aku kene hadapi tahun tu....setiap dugaan aku dpt hadapi dengan hati yang begitu tabah...just 2 ke 3 hari sahaja aku xdpt trime dugaan tu...

Dugaan yang pertama..~..KECEWA DALAM BERCINTA..~ 3thun je brtahan..tp xpe bak kata org cinta pertama tu slalu nyer mmg xkekal sbb Tuhan nk beri kita pengajaran tok cinta Yang kali kedua...Tq Allah sbb wujudkn si girl tu untuk si boy, n Tq gak sbb si boy tinggalkan aku..skrg sy sy dh ada y punyer....Incik Norman.... hehehe..Incik Norman sy seharian dia ngamok pd sy.. tp dia ngamok kdg2 wat sy gelak..sbb mcm comel jerk...hehehe..nk thu knp incik Norman sy mrh?sbb kn incik Norman sy ni CEMBURU lah kot...aku citer saat akhir aku nk putus gan si lelaki tu...peh dia punyer mrh wat aku gase nk terjun tgkt satu k tgkt pling tinggi..sowi syg...sy jnj lps ni xkn ad citer lgsung tntg kisah silam sy gn dia k....so trpaksa lah aku edit sikit citer ''KECEWA DALAM BERCINTA''...



Dugaan yang kedua..~FINAL DI HOSPITAL..~ continue tomorrow......nak tidow da.bye..selamat malam sayang...

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails