Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 24 Februari 2012

Adnan Sempit 2

Assalamualaikum..
apa bikin?..asik update blogged tgh mlm je..hr ni dr atas katil y trletak di luar trus masuk dlm bilik untuk mengupdate...xmau otak serabut nk menaip ayat y nth ap2 aku akn taip ni..mne xnyer dlm umah aku ni bising mcm psr mlm...so mencari lah ketenangan dlm bilik...

friend adkh anda sdg melelapkan mata anda?ooopsss soalan ini hanya untu org y tdk bkerja sperti sy...y sdg bkerja tlg ye..jgn lelapkan mata bulat anda itu..ni adik rus mau tanya cikit...korang dh tgk x Adnan Sempit 2?ha..belom...?ha dah tengok?okey aku sarankanlau kowang xtengok lagi bek p tengok pat...yela t kowang tengok lambat2 t...pastu ada member2 kowang y dah tengok citer kn kt korang psl si adnan sempit tu....mesti korang xdok diam punye lah..jam tu gak kowg nk p tengok wayang.\


Masa beli tike tu aku dan MR. R (R for Remy cross...nma sbnar Norman.ambil singkatan je la yerk..dia xnk aku ltk MR. N) dh trlmbt 15minit. citer tu dh start..bg aku bru 15minit myb bru je kot start citer pun xbanyak y dh di mainkan...pastu berbincang gan MR R..engat nk jugk tgk walaupun terlambat pastu budak wayang tu kata xtengok rugi tp lau xtengok dr awal mmg rugi..sbb dr awl je citer ni dh klakar...so kite owg amek msa y slpas itu....


sius klakar wei...rugi tau korang xtgk..sape2 xtengok bek p cpt...nk pecah perut aku tgk..aku y nk cover2 gelak pun kdg2 terlepas keatwa aku..terkeluar suara jantan...ahahah..paling aku terpegun tu pelakon pempuan aku xtahu sape plakon tu...myb plakon mbahan kot...dia wat aksi pusing2 kan moto bagai..peh menakutkan jer..jap2 aku ttup mta...sbb xbrani nk tgk...

dh korang waktu balek keje dh nk hampir so wat janji temu gan sape2 p tgk pat.....bye2


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails