Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 28 Februari 2012

Ubat musuh aku..hahaha

Assalamulaikum semua..apa khabar hari ni?sihat?ad xy gase bdn xsiht?kalau xsihat cpt2 la ye p jumpe doktor...walaupun hanya demam cikit....jangan dibiarkan sakit walaupun xmemudaratkan...Aku ni da ada pengalamn da..mula2 gase sakit tu biasa je..pastu xada la nk p klinik or spita..lama2..hambik kaw...sakit terok y aku dpt...tp anggap lah sesuatu y terjadi pd diri kita ni adalah anugerah dari Yang Maha Esa........

Okey da setahun lebih berlalu aku menanggung sakit...sehingga lah sekarag ni masih lg berpenyakit...mesti ada y nk tahu kn aku ni sakit apa..xpe satu hari nanti aku akn bgthu...so tunggu yerk..seanjang aku sakit dah macam usaha aku buat..smpai gase dah putus asa...ubat pun aku dah naik bosan makan.bukan setakat ubat je..air yang dah dibaca2 ayat suci alquran, daun2 untuk sembuh penyakit aku, sayur2 dan buah2an....huh kdg2 kembung2 pewut akan mkn ubat y kena mkn dgn air suam sekali..cetengok pic bwh ni..ni la ubat y aku kene mkn..ada ubat spital..ad ubat y orang bg..ad ubat dr produk lain(Fablous & 4Life) dan ubat dr perubtan Homeotherapy..

ini pn ada y ubat spital aku dh xmkn...xlarat aku..kdg2 bkali2 dpt ubat y sama dr spital..hahaha.mak suwo mkn aku wt xthu..ala aku mkn pun keadaan aku sama jer...so mkn je la ubat y org bg..ubt y mhl2...hehe.

da tu je...sbnrnyer xtahu nk wwat ap skrg ni.....hehe..wa cau lu ye der.
~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails