Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 2 Mac 2012

I'M SORRY DEAR

Hari ni macam da wat salah je gan MR. R....maybe da wat dia kecik hati..sorry la sy mmg xsuke di paksa...nak2 dlm keadaan xbrp nk sihat ni..tp kn awk mrajuk ni kn cumil sgt..sy thu la awk tu y bongsu..dgn sy pun nk ngade2 ye syg....Maafkan sy ye...


Minggu ni xpat jumpa MR. R sbb aku xsihat..n sabtu ahad myb dia dlm kebizian mncari hara tok aku..oppsssssss...MR. R sy seorg DJ(kje smbilan)..sape2 nk cari DJ bleh la cntat sy...baibai

~Chocolatepink~

2 ulasan:

HaNi NaJMi berkata...

semoga berbahagia too dear..=) kite sebaya ek?

chocolatePink berkata...

eh sebaya yek...23thun?

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails