Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 14 Mac 2012

ThAnKs You mAma

Tengah sedap2 tido tb2 bdn tegasa begegar2...terus bangun dok mencari mana handphone aku..bila da dapat cari phone, gegaran terhenti..gupenye mama kol(makcik yang aku slalu tolong dia wat kuih time bulan puasa) HAntar mesej suwo mama kol balek..terus mama kol..mama ni baru balek umrah bersama suami dia...sebelum mama nak berangkat aku ada send meseg kat mama..minta dia doakan supya aku bebas dari penyakit yang aku alami sekarang ni.dan aku pun mendoa kn mama n papa slmt pergi n slmt smpai...ambil bahasa la kan..family mama ni sgt baik gan aku kdg2 da mcm family aku sendiri..Berbalik pada mama kol tadi mama minta adik aku datang rumah mama ambil barang..

tadaaa(alamak kaki sapo tuu).....air zamzam(dlm botol 4life.botol mama suwo bw sdiri..hehe), kurma, selendang n air yang da dibaca oleh DATO' DR HARON DIN (knl x Dato' ni sape?Dato' ni pengasas n pnasihat Darussyifa') mama kata kbetulan masa mama p umrah mama satu group gan Dato' ni...so mama mnta brtnyakan tntg aku n dia baca kan ayat2 pada air tok aku minum..terharu sangat okey...

saya sangat suke ini selendang..tahu2 je mama ni owang pakai selendang ea...thanks sgt2 mama n papa...

**xsabar nak bergaya dgn slendang baru..


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails