Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 10 Mac 2012

Hujan Lebat Tetiba..

Hari ni hujan turun dengan agak lebat...masing2 bila hujan lebat semua terperok dalam rumah...tugas harian sebagai kepoci di belakang umah terbatas..Alhamdulillah..xada pnt mulut mak aku gan geng2 dok citer sana sini..pahala pun bertambah..hehehe..mampui aku lau geng2 mak aku tahu akuckp cam ni..ampun saya makcik2..
Tiba2 dgr zink mcm nk tercabut..masing2 mcm orang hilang akal xtentu arah sdgkn dlm umah je..yang dok ruang tamu depan ke ruangtamu tengah..yang dok ruangtamu tengah pegi ke ruang tamu depan..tp xad la kata nak bukak pintu jenguk depan umah..sekali adik aku dua org tu balik dr mengandam dia bitahu garaj kete dah roboh..semua kuar sbb nak jd wartawan yang xdiiktiraf..tengok umah sebelah bumbung dah bekecai..hancur gila..mmg hujan hari ni lain macam...tengok longkang pun semakin penuh..jangan lah banjir kali ke-2...tp alhamdulillah xbanjir..lau x kerajaan kena la bg lg peruntukan tuk mangsa banjir....hehehehe...tukar ganti la tikau etah umah aku tu..setahun yang lps baru tukat tikar getah sbb banjiralmari pun ad yang rosak...dpt duet peruntukan banjir terus mak aku bli tikar getah..tp masa banjir tu aku xad sebab dok umah sewa....*selamat aku xad sbbxpyh penat2 tlg kemas umah basuh umah..hehehe

Garaj kereta dekat padang...


Jiran sebelah rumah......


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails