Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 12 Mac 2012

Kepahitan 2011 - part 3

Continue KEPAHITAN 2011

Dugaan yang Ke-3 ~ LECTURER BERFIKIRAN NEGETIF ~ masa aku ambil final exam kat spital tu..mestilh kene ada lecturer yang pantau aku kan....pagi tu lecturer pempuan gan lecturer lelaki yang datang...tapi masa aku nak jawab exam aku tgk lecturer lelaki tu xada sekejap je dia masuk pastu da hilang..masa ni aku xtahu cier ap2..so just lecturer pempuan yang pantau aku....

kemudian petang tu pkcik aku kol kat wad yang aku dok tu..pakcik aku ni dulu keje hospital ni.sbb tu suke2 pakcik aku nk kol mane..dia tanya aku dulu waktu bljr aku dok umah sewa k hostel.mcm2 gak la pakcik aku tanya dlm tepon tu..masih xtahu ap2 citer lg..

bile waktu melawat mak aku dtg mak aku citer ap yang terjadi..rupenyer lecturer kol ruma aku tanya tentang aku..perangai aku..Lecturer ni tanpa usul pekse pikir negetif tntg aku dorg engat aku *mengandung 0r gugur kan budak ..peh....punye la jht mulu kn..nama je lecturer tp xgeti nk selidik betol2..menangis okey mak aku..pastu pakcik aku ni dengar naik hangin la, dia kol politeknik tu balik..pakcik aku da kol pihak sana baru dorang suwo aku minta surat yang mengesahkan aku sakit ap...hurmmm begitu singkat pemikiran seorang pendidik...kesian mak aku dgn mslh aku yang sakit ditambah lg dgn buruk sgka lecturer...

Masa aku kene tahan wad ni aku dok wad sakit puan...so mcm2 pesakit yang ad dlm wad ni...tp lebih kpd org bru lps bersalin...tu y lecturer pk ngetif tu...

**nak aku pesan katsini..sebelum kite membuat andaian ringkas selidk dulu supaya kita sebgai pendidik xdipandang rendah n xpayah nak tambah dosa2 free...
**maaf la kalau ada bhasa yang kurang enak...

~Chocolatepink~

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isshh kuang ajau betol lecture ko tue..kalau aq..aq dah g saman dah ko nye lecture uh...

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails