Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 24 Mac 2012

Harap MaaF!!

Bukak je blog..aishhhhh mcm nk klik pangkah y kat ujung screen komputer tu...menyampah lak aku dok tengok blog sendiri..sape yang TERbuka blog aku ni mesti korang terus out kan n sambil menambahkan dosa korang sedekah kan aku pahala mesti korang dok maki hamun aku nyer blog....hahaha...xpe2...aku xkesah dipersilakan makimakian berterusan..aipppp.xmo maki lbih2 dosa tau...

Nikes hari tu...kan blog aku, aku wat 3colum..then aku nak tukar mod pada 2colum lak...tetiba jadi la begini..ni pun aku da kemas2kan sikit..lau x..lagi teruk blog aku..macam rumah yang xpenah korang kemas....beselerak...oastu bila da jadi macam ni aku da mls nk cantik2 kn...sbb aku xthu..hahaha...aku da lama x dok ngadap blog tol2...da lue aku mcm ne nak edit..ad x sape2 yang pandai tntg blog...tlg ku wei......t aku byr r....weuuuuuuuuuuuuuu...k t la ada masa aku ngadap ini blog dari pagi sampai k malam..k babai...jangan menyampah tau ngan blog cik Rusfainy lagi.....syg korang

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails