Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 25 Februari 2012

Tak ada BUDI BAHASA...

Okey xdirancang nak Kuar gn MR. R aku mlm ni...ptg td si wani kol nk dtg gan si Pija...pastu pas maghrib si pija kol..kata xjadi nk dtg sbb si wani nk p umah sdara dia (okey wani aku teramat kecewa sehingga aku gase nk minum racun jer)..then aku tny pkwe dia niaga x sbb engat nk bli skirt tok pkai sok..pastu si pija ajk lpak kdai pakwe dia kat PAHLAWAN WALK..ltk je phone aku trus msj MR. R kata nk ekot dia p PAHLAWAN WALK...MR. R mmg hujung minggu salu lpak tmpt pkwe si Pija ni...

Nak aku ceritakn kat cini..masa kami nk balek dr PAHLAWAN WALK ni...ada satu pekra y terjadi.si mamat nek moto marh2 mcm owg xada akal.myb MR. R sy ni hampir nk langgar dia la kot...MR. R xnmpk ada motor dr blkg mkin hmpi ke kereta...sbb msa MR. R nk belok ke kanan ad kereta y halang motor tu.tu sbb MR. R sy xnmpk motor tu dr blkg...pastu nk terjerit2 mcm org giler y ko nk tunjuk diri ko tu bagus sgt ada kuasa...wei boboiboy y ada kuasa pun x giler mcm ko nk terjerit mcm beruk terlepas dari zoo...aku2 skali terkena ad k dia gelar aku betina..agaknyer dia buta kot.berderau2 dada aku takot ap2 y xdiingini trjadi..aku lwn lah ckp beruk y bw motor tu.."wei ko ni terjerit2 mcm berok elang akal k kau!kan dia dh minta maaf xpasan ada motor kt blkg..xada bahasa y baik k ko....dulu ko ni bljr kat mner?dlm zoo k?stakat ko ad mmber2 bleh ler ko nk jd berok xad akal..cube mmber ko xad agknyer pijk semut xmati ko ni..." nk thu ap dowg wt lps tu?trus dowg blah mcm tu jer..bru aku nk ajak gado...tahu takot..tahu takot......hahahaha...korg caye x aku ckp mcm tu?????tu smua kata2 dlm hati jer y xterkeluar dr mulut...takot wei xpsl2 aku y kne t mmapui aku...

mcm ni la bangsa kite kn..namanyer orang melayu..tp xada budi bhasa langsung...xleh nk ckp baik2 kalu org tu slah skalipun..da org minta maaf ko tetap dgn bhasa kasar ko tu..agknyer dia skolah xhbis kot...xsmpat nk bljr tntg adab....bengong tol la ko!!!!

k la wa cau dulu la..sok wa nk gerak k KL pg2 tok p berubat kat sana...doakn wa supya..dipermudahkan sgala2nyer spnjg perjaln pergi n balek...GOOD NITE ALLS



~Chocolatepink~

2 ulasan:

ajax85 berkata...

biar je orang 2 klu dia marah..yg penting kita cool..heheheh

chocolatePink berkata...

mmg biar pun dia trjerit mcm org elg akal

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails