Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 24 Mac 2010

Airmata itu tenang..

Masalh xpnh lari dr manusia....ianye sntiasa mgejar kita....
Sentiasa mnangis wlupn mslh tu hny pkre kecil dlm hdup aku...
Mnngis hny krn org y kita syg n cnta....
Mnagis adlh stu kpuasan bg aku..
Airmata lh y akn tenangkn hati aku...


Famly..kengkwn...n dia....
Yup aku lh y slalu mnangis krn mereka..
Wlupn pkra hny skecil semut bg mereka...
tp bg aku....sbesr laut y sukr tok kte smpn....


Ya Allah aku hambamu y sgt lemah....
Bgaiman tok aku lupe sgala mslh y dtg dlm hdup aku...
Aku xlarat tok mnanggug sgala nyer sendirian...
Kuatkn lh ht ku YA ALLAH...
Bntu lh aku YA ALLAH...
Hny KAU yg maha mengerti persaan aku....



Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails