Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 23 Mac 2010

Nk Update jugak!!!!!

lama wo...xupdate blog.. wndu..wndu......bkn xad citer tp kmlasan dithap nazak mndorong aku xupdate....

CITER 1 (Nenek sakit)
Yup nenek aku sakit..skrg ad kt hspital..hr sbtu mlm mkcik aku tpon swo bapak aku hntr  nnek aku p spital..sblum tu p klinik dktor ad swo hntr spital tp nnek aku xnk...skrg dh jd trok kne gak p.....mkcik aku ckp myb sbb nnek aku xmkn....n nnek gk ad semput2...Hr ahad family aku p tgk nnek.tp aku ekot family cousin aku...sje2 nk p awl..skali tb spital wktu mlawat kol 5...kteorg smpai kol 3...fuh lma gk tggu....mkcik n pkcik aku jer msuk jp...aku n cousin aku lpak luar...smpai kol 5 bru kte org masuk...sorg2 dtg smpai wad tu d pnuhi fmly kteorg jerk dgn anak..cucu..cicit..jiran2....psakit ln dok tgk kte org y klam kabut cm psr mlm..hahaha..sna bckp cni bckp....ksian tgk nnek y muka pucat...mmg xbrmaya lgsung....mkcik2 aku brgilir jga nnek aku wktu mlm siang n ptg....dmi mak tsyg sggup krban hr keje..kol 7 aku gerak balek sbb wktu mlwat dh tamat.

DOAKAN NENEK AKU SIHAT CEPAT OK. 
 
CITER 2 (beli kain)
Lepas jenguk nenek kat spital trus p Astana Moda cari kain ela wrna putih.....sush tol nk cri kain putih y ad corak2 bunga..smua kain plan jer tny2 pkrje rpenyer ad lg tgkt kt ats...nek ats cri2 skali tgk kain kt tgkt 2 tu smua hrg mncecah rtusn...walawei gilo ka...skali tnyer akak kt stu nk kain ptih ad bnga putih gk....huh slmt ad...akak tu pn dh thu knp nk cri kain putih...gpenyer dh gmai bdk2 y  nk konvo cri bju tu..huh mmg gmai r pkai bju sma......hehehe...nntikn jer lh bln dpn..lps dh byr trus gerak balek umah...
            







2 ulasan:

pRincESs_N berkata...

smoga nenek cpt sembuh...

chocolatePink berkata...

thanks kak N.........

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails