Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 4 Mac 2010

Kawin lagi....cousin aku gak

Ha...asik cousin kawin jerk kn....dulu along skarang apis....aku bila lg erk?
hahaha..don't pk2 lg okey....
kali ni anak buah sbelah ayah lak yang kawin.....hari ahad ri tu belah pempuan..kat Perak.....kite org bertolak hr sabtu lam kol 11pagi..sblum tu dlm pbncangan kite org spatotnyer brtolak kol 9pagi..tp janji melayu kn phm2 je lh...hehe

Sampai Perak lam kol 4.30ptg...lpak2 dlu tmpt kte org duduk..satu mlm disewa 80rggt tp dorg y support...

Lam kol 8sngah smua dh siap gerak p surau tok mjlis akad nikah n berarak...lebih kurg kol 11lbih gk lh hbis....
haruslh muka2 gedik ada kn

telah begelar suami orang

Hari ahad yang dinanti2 kn telah tiba....hehehe hari persandingan mereka berdua...mjlis sanding buat lam kol 1lbih... pengantin mengena kn tema merah.tp xsnap pic lh...y ad ni pn lam hd..pic byk kat kamera digital..
Kami org Melaka saling hairan kehairanan dgn adat org Perak...sius aku kata beza giler...tp xthu ler adat k ap kn...coz dowg ni xpnting kn tetamu...lbih pntingkn belah dowg...kita org xdijmput pn masuk lam umah au..pastu masing2 brtanya sesama sndri nk masuk k xnk..nk k xnk..last2 masuk jer r..hahaha..cedih au..pastu wktu mkn lauk pgntin kite org x dilyn..uwaaaaaa.....
xpelh mybe tu cara dorang kn..sempena hr bahagia aku maafkn org2 sna..hahaha
okey lh lps dowg dh ptong kek kol 3lbih gerak balek Melaka....

see..sama lawa..sepadan kn dorang ni...cousin aku y lelaki tu...ni dowg dh salin baju..coz nk potong kek. Aku suka tgk baju pengantin pempuan. apa2 pn aku doa dorang ni bahagia...coz percintaan dorang byk halangan n dugaan y melibatkn fmly gak...korang doakn skali ea..aku suka tgk dorang ni...


asik2 muka aku n dia ni..haha lntak r...

7.03.2010 ni lak umah lelaki..aku xsbr nk tggu....Pasti nyer sgt meriah giler....seperti pmpuan...

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails