Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 4 Mac 2010

maner nak cari duet ni wei...

Ada x cape2 yang terlalu baik hat murah hati nk sdekah kn aku duet...ad tak....please....lg skali ad x?WEI AKU TANYER NI ADA X!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bek korg ckp ad..lau x aku bnuh ko dgn pasaan y sayu skali..cpt!!!!tetibe nk emo plak huhuhu......

Pening wei smua bnda nk kne duet kn?ad x sesuatu pkare tu xpyh gune duet?herm..hari2 mengeluh..pk duet jer mengeluh...adoi ai...

duet konvo ler...nk tempah baju tok konvo lh...nk mek lesen lg...ni smlm hd aku dh siap repair...180rggt kne..pening2.....buln 6 nk stdy plak...ish....bleh x smua tu free jer....???

Bile ler hdup ni nk sng jer.....duet sntiasa berkepuk....hr2 duet jatuh dr langit...kayo den lau cm tu..nk ap smua dpt.....ermmmm.tlg pk kn tok aku.......wakakakaka....

1 ulasan:

pRincESs_N berkata...

duit..duit..di mana ko duit...huhuuhu....nk jgak duit kepuk2..

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails