Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 23 Mac 2010

Bile Hati berbicara....

HUHUHUHUHu.....time to jiwangs....


cinta dtg tnpa di cari...
&
Cinta akn pergi tnpa kita sedari...

Kenapa tuhan teMukan kite andai ko bkn kepunyaan aku?
knp tuhan hdirkn kasiH sAyaNg dlm diri aku tok ko andai ko bkn tok aku?
knp tuhan jadikn aku sEtia andai ko xkn brsma aku?
knp tuhan berikn aku cInta spy mnyntai ko andai ko bkn cnta sbnr aku?
knp????


Tuhan xbrslh.......
krn sgala y kita rncg hny tuhan y akn tntukn.
Myb skrg Allah hny menguji kita dgn plbagai cara
dan kita prlu tempuh dugaan dgn tenang dan sabar
Jadikan ianya satu pglaman y akn mgjar kite erti khdupn dlm prcntaan
serah jer jodoh smua pd Allah
krn
Cinta dr tuhan amat suci....

Pada mereka2
jgnlh trlalu meNyAyangi dan meNgHarap
krn jika sgala hrpn y kita hrp tidak mnjadi...
kita juga akn trsEksa n meRanA.....


Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails