Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 24 Mac 2010

Single is the best?

Erm.....n3 ni ad moody cket.....
Kgkwn ku y aku kasihi y mner mengetahui tntg hbugn aku dgn dia....
Wat pengetahuan korg aku dh xad pape lg dgn dia...

Mmg tegase perit bile dia ungkapkn pkataan PUTUS....
Tp ap aku leh wat aku cume trime dgn seadanyer....
Myb ni kli k2 dia ungkapkn pktaan tu....
tp slalu nyer kiteorg just break skjp......
tp kli ni aku dpt gase y kputusn ni tok slame2 nyer....

Mmg byk dugaan slama 2 thun lbih dgn dia...... 
Tp aku ttp bhagia.....cme dia jer aku leh trima lam hdup aku ni..
Tp bak kata org hdup ni xslalu nyer indah...
yep skrg kbhagiaan y aku gse dlu tlh pdm......
Aku xthu ap sbb dia wt kptusn tu....
klu korg msti korg pk y dia ad girl ln kn?
aku cbe gk ckp psl girl tp dia mrh...
dia kta sbb aku xgeti jga ht dia...
yup aku ngaku....tp kn stiap mslh ad jln pnyelesaian nyer...


 Pape pn aku doakn dia bahagia..n sgala ap y dia impikn bjaya di capai....
n semoga dia dpt girl y lbih baik dr aku.......
Hanya tuhan mengerti parsaan aku skrg..Ya Allah kuatkn lh ht aku..tabahkn lh ht aku tok mnerima sgala ujian dr KAU...amin....


 

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails