Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 3 Februari 2010

Basikal Baru....


Ko tgk sng jer dpt...baru drjh 1...Adik aku yang drjah 5 tu dr thun lps nk bli beskal bru..tp xbli2....cume p betolkn basikal y lama jer...
Sebelum hr y bapak aku bli kn basikal ni adik aku ad gak ckp...
"mak2 t adik nk bli basikal cam dak Inda ea.."....Esok nyer ad r 1cter y famly aku dpt thu tntg someone ni...sowg bdk ni bapak dia xnk bg adik aku dok kat blkg(kn basikal kn ad tmpat kte keri owg..hahaha aku xthu nk ckp)..y tmpt dduk blkg tu..dia p buka smata2 xnk bg adik aku nek...ap punye org da..tu pn mau bekire...

So bapak aku thu jer citer tu bapak aku p mek beskal lama nk betol2 kn...skali dh bw p kdai kne 100lbih la plak...pk2 bek bli beskal y bru jer...so tu r beskal baru...PINK lg tu...ekot jejak kaka sulong nyer...tp basikal ni bapak aku y pilih..bkn adik aku..

Dulu aku susah nk dpt brg2 yang ekot febret colour tau...

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails