Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Selasa, 2 Februari 2010

Em..Bosan........

Hari ni lgsung xad keje.....
just kne faks klu bos suwo jerk....
tu pn faks mcm bangang....balek2 check your paper....
Bile aku cek xad pape pn..sje nk gurau2 gn aku lak faks ni...
Hd ak pn snyap jer hr ni...
Ad owang kol tp ttap senyap....
sbb ap?sbb aku silent ler..hahahaha
Tp dia kol aku dh tkan dia plak ltak...
erm pstu myb dia kol dlm 3x xdpt v,msg kot...coz celcom hntr msg
ad 3mssed call from 013***2***..
Erm xpelh biar r...aku pn mls dh...
nk kol balek kdt xad....
aku lbih sng xad kdit dr ad kdit..huhuhuhu...SOWI YER MY DEAR


Dh r dlm opis ni aku sowang jer...nk bual gn caper?
erm gn dak laki tu?xpnh aku bertegur......
biler prlu jer tegur...
nk bual gn bos?huh mmpi r.....
Lg pn aku ni jnis pndiam cket...ahakz...

Rehat pn hr2 dok mkn sowang.....cedih tau..ht ini sayu teramat...
Bagaikn dihiris ombak sembilu melihat mereka mkn berpasangan n bertemankn tp mesra..hahaha..apa dh mlalut...
tol r cdih dok mkn sowg..tp sib bek mkn dlm opis jer...
klu mkn sowg kat warung2 jgn nk mmpi aku mkn sowg...
mati kbulur pn xapa...hahaha

K lh tu jer lh ujahan aku pd hr y amat membosan kn ni...

AKU CAYUNK DIA TAU!!!!!!!!!wakaka



Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails