Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 19 Februari 2010

kene 'lahanat' gn someone......

Aku xmrh n xsaket hati....
tp aku bingung sekojap...
npe wei ko nk maki aku lam blog ko erk...
dia kata aku skolh kn dia..hahaha.ap dh ko..cm bdk2 la wei...
aku just kata 'lau pnt p berzikir...ilg pnt ko'...
setakat pkataan tu jerk ko lahanat kn aku..
ish...ish..mmg xptot....
aku mg slalu mengomen mmber2 aku kt Facebook...
kdg2 ap aku komen skdar guraun jerk kn...
so xad lh aku pk smpai ad org y mrh dgn kata2 aku..
K2 lps ni aku bertekad udah nggak mhu komen ap2 kat wall mmber aku ni lg......

AKU MINTA MAAF LH WEI LAU KO TEGASE K MRH K AP Y AKU CKP TU....aku mls wei nk gado k..nk bermusuh2..huhuhu.

Cam budk2 okey....



4 ulasan:

Wandy Ridzuan berkata...

lahanat!!!kalau x leh nk begurau,ko g mati..hahahaha~ :P

chocolatePink berkata...

mampus r..hhuuhuhu
aku xad hal r...
ko y xleh gurau..hahaha

Wandy Ridzuan berkata...

and ko terasa ko ke yg GEMOK tu??lalala...alah,adat la org melaka,maki itu indah la beb~ko x leh gurau,x yah la duk melaka,g duk kat batam...hahaha~

chocolatePink berkata...

woi...sbelum pkataan gemok tu ko ad tlis nma aku...tp ko dh pdm.....
aku mmg gemok......huhuhuh
aku ngadu gn berg ko maki aku....

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails