Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 17 Februari 2010

Selamat Bekerja....

Hari ni smua dh mula bekerja kn....tp ad gak y masih dok umah goyang kaki sambil belagak dpt cuti lebih...huhuh..ada wa helan?
Bg pelajar plak dowg dpt cuti seminggu..wooOO...best woooOO...xsbr nk jd student balek....
xpe2 besok borang smbung Diploma dh kuar..hope dpt lh twrn tu....DOAKN AKU EA Kengkawan....


Aku ada citer....


Korang nk thu smlm kali k2 aku dtg keje hakikat sbnr nyer xkeje pn...dgn ad sifat kerajinan yang semulajadi tnpa di paksa n tnpa hasutan syaitan aku bangun tok bekerja...pastu bile dh smpai opis...kms2 sapu2...dlm kol 10..hati cam ragu2..kol my bos..tnya keje k x...skali bos kata x keje..waduh..nape hang xckp awl2...trus kol ayah suwo amek....
ayah plak kat mydin hntr adik aku..n mak aku mek kesempatan bli lauk...so pk2 dr aku tggu bek aku try2 jln kaki p umah nenek aku...


xpnh wei jln kaki...bapak giler pnt...nk ekot kn dkat..tp bile dh jln kaki gase cm 2 30 batu..haaha tpu r tu...pstu kol 11lbih bru bapak aku dtg amek kat umah nenek...Sumpah wei aku xkn membuang tnaga n peluh aku y mahal ni lg....aku rela tgu wlu pn 1jam..hahahha


spnjg cuti tu mcm2 mmg aku xdok umah bjln jerk...t lh lau sng aku citer wokey..

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails