Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 3 Februari 2010

Dunia dgn Kegelapan

Sdg aku syok2 tido smlm...tiba2.....
tup...tup....aku merasa dunia ni gelap....
bila aku celik kn mata...aku x nmpak sesiapa.....
mak?aya?adik2 ku?
kamu smua di mana?
aku cbe jerit....huh slmt mereka menyahut....
dlm kesunyian mlm n kegelapan
tnpa di terangi mentari n lampu y memancar di stiap sudut...
bermacam2 bunyi aku dgr...
apkh y terjd skrg ni...
Aku mmg seorg yang lemah...tlg aku takutttt....!!!!
Dgn keadan y pns aku xdpt tok lelapkn mata..
tp aku cuba akhirnye aku terlelap jugak...
kol 5 lbih aku tersedar...
aik.....LAMPU DH ADA???
ptot r syok jer tido...haahahaha..



Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails